Γραφείο Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας
Email: esoda@ampelokipi-menemeni.gr
Τηλ.επικοινωνίας: 2313313658, 2313 313659, 2313313679, 2313313660, 2313 313 661
1. Συγκεντρώνει στοιχεία για την εξακρίβωση των υπό¬χρεων και του ύψους των χρηματικών υποχρεώσεων προς τον Δήμο των φυσικών και νομικών προσώπων για φόρους, εισφορές, τέλη, δικαιώματα που περιοδικά πρέπει να καταβάλλονται στο Δήμο με βάση τις ισχύουσες εκάστοτε διατάξεις της νομοθεσίας.
2.Ελέγχει την ακρίβεια των μεγεθών με βάση τα οποία υπολογίζονται το ύψος ανά υπόχρεο των προηγούμενων φόρων, εισφορών, τελών, δικαιωμάτων κλπ.
3. Δημιουργεί και τηρεί αρχεία υπόχρεων για την καταβολή των επιμέρους ποσών που αποτελούν τακτικά έσοδα του Δήμου.
4. Επεξεργάζεται στοιχεία και υπολογίζει περιοδικά το ύψος των οφειλομένων ποσών κατά κατηγορία προσόδου και υπόχρεο. Καταρτίζει βεβαιωτικούς καταλόγους υπόχρεων και αντίστοιχων οφειλόμενων ποσών κατά κατηγορία προσόδου.
5. Μεριμνά για την ενημέρωση των υπόχρεων για την καταβολή των προηγουμένων οφειλομένων ποσών και μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών που ισχύουν για τις προσφυγές των υπόχρεων όταν αμφισβητούν το ύψος των οφειλόμενων ποσών.
6. Οριστικοποιεί τους βεβαιωτικούς καταλόγους μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών των τυχόν προσφυγών για την εκτέλεση των αντιστοίχων εισπράξεων.
7. Τηρεί τις αντίστοιχες διαδικασίες και εκδίδει βεβαιώσεις που σχετίζονται με την είσπραξη διαφόρων τελών, δικαιωμάτων ή εισφορών.
8. Παρακολουθεί και μεριμνά για την τήρηση όλων των οικονομικών δοσοληψιών που σχετίζονται με τη λειτουργία της παροχής υπηρεσιών του Δήμου μέσω των νεκροταφείων, σφαγείων, δημοτικών αγορών, της ύδρευσης κ.λπ.
9. Τηρεί τις διαδικασίες που σχετίζονται με την αποδοχή και την αξιοποίηση των δωρεών και των κληροδοτημάτων προς τον Δήμο, σύμφωνα με τους αντιστοίχους όρους.
10. Τηρεί τα αρχεία της δημοτικής ακίνητης περι¬ουσίας σε ηλεκτρονική και φυσική μορφή (φάκελοι με στοιχεία περιγραφικά και ιδιοκτησιακά έγγραφα)
11. Μεριμνά για τη διερεύνηση μεθόδων αξιοποίησης της δημοτικής ακίνητης περιουσίας και διατυπώνει σχε¬τικές εισηγήσεις προς τα αρμόδια όργανα του Δήμου.
12. Μεριμνά για την προώθηση της αξιοποίησης της δημοτικής ακίνητης περιουσίας σύμφωνα με τις σχε¬τικές αποφάσεις του Δήμου και τη διαχείριση της εκ¬μετάλλευσης της δημοτικής ακίνητης περιουσίας (π.χ. κατάρτιση συμβάσεων μισθώσεων, μέριμνα είσπραξης μισθωμάτων κ.λπ.)
13.Καθορίζει τις προδιαγραφές και τους όρους της υπαίθριας διαφήμισης.
Απαιτούμενα δικαιολογητικά για το κοινό
Ενστάσεις κατά παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
1. Αίτηση που παρέχει η Υπηρεσία
2. Αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας οχήματος
3. Αντίγραφο πράξης βεβαίωσης παράβασης
4. Οποιοδήποτε έγγραφο απαιτείται για την αιτιολόγηση της ένστασης κατά της βεβαίωσης παράβασης
Βεβαιωτικοί Κατάλογοι παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
1.Αίτηση που παρέχει η Υπηρεσία
2. Άδεια κυκλοφορίας οχήματος
3. Βεβαίωση-ιστορικό οχήματος από το Υπουργείο Μεταφορών, Δικτύων και Υποδομών
4.Όταν πρόκειται για μισθωμένο όχημα, απαιτείται η προσκόμιση, από την ιδιοκτήτρια εταιρεία, υπεύθυνης δήλωσης (αρIθ. 8 του Ν. 1599/86), όπου να αναγράφεται ο αριθμός της σύμβασης μίσθωσης, η διάρκεια της, ο τύπος του εκμισθωμένου οχήματος, ο αριθμός κυκλοφορίας και τα στοιχεία του μισθωτή (ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, μητρώνυμο, ημερομηνία γέννησης, τόπος κατοικίας, ο αριθμός δελτίου ταυτότητας, ο αριθμός διπλώματος οδήγησης και ο αριθμός φορολογικού μητρώου (Α.Φ.Μ.).
Βεβαιώσεις Μονίμου Κατοικίας
1.Αίτηση (που παρέχει η Υπηρεσία προς το Δήμο) στο Γραφείο Πρωτόκολλου, προσκομίζοντας τα κάτωθι δικαιολογητικά, τα οποία πρέπει να είναι πρόσφατα.
2. Αστυνομική ταυτότητα.
3. Αντίγραφο πρόσφατου αποδεικτικού εγγράφου
• Λογαριασμός ΔΕΚΟ, ΟΤΕ ή άλλων εταιρειών τηλεφωνίας
• Ή αντίγραφο εκκαθαριστικού της οικείας Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας (Δ.Ο.Υ.), από το οποίο να αποδεικνύεται ότι ο ενδιαφερόμενος είναι κάτοικος του Δήμου για τουλάχιστον έξι μήνες.
• Ή συμβόλαιο ενοικίασης κατοικίας επικυρωμένο από τη Δ.Ο.Υ.
Βεβαίωση γνησίου υπογραφής κατ΄οίκον
1. Τηλεφωνικό ή γραπτό αίτημα του πολίτη για βεβαίωση του γνήσιου της υπογραφής ατόμων με κινητικά προβλήματα.
2. Στο αίτημα καταχωρούνται απαραίτητα η διεύθυνση, ο όροφος και τηλέφωνο επικοινωνίας.
Σημείωση:
* Όποιος ενδιαφερόμενος αδυνατεί να προσέλθει ο ίδιος στην Υπηρεσία για οποιοδήποτε λόγο, είναι απαραίτητο να εξουσιοδοτήσει άλλο άτομο που θα υποβάλλει τα δικαιολογητικά στην Υπηρεσία για λογαριασμό του.
** Σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάποιο από τα παραπάνω δικαιολογητικά (π.χ. λογαριασμός ΔΕΚΟ ή εκκαθαριστικό εφορίας) και ο ενδιαφερόμενος έχει συγγένεια πρώτου (Ά) βαθμού (παιδί, γονέας, αδερφός ή σύζυγος) με το άτομο που φιλοξενείται, απαιτείται ένα από τα παραπάνω δικαιολογητικά του συγγενούς, ένα πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης στο οποίο να φαίνεται η συγγένεια και μια υπεύθυνη δήλωση του συγγενούς ότι φιλοξενεί τον ενδιαφερόμενο.