Τμήμα Αθλητισμού και Νέας Γενιάς

Αναπληρώτρια Προϊσταμένη τμήματος
Χαρίση Αφροδίτη
Tηλ. 2310 725775
Email: a.charisi@ampelokipi-menemeni.gr

Facebook Γραφείου Αθλητισμού και Νέας Γενιάς

Εργαζόμενοι στο Τμήμα Αθλητισμού και Νέας Γενιάς είναι:

Μάγδα Ρουσσέτη Διευθύντρια Αθλητισμού-Πολιτισμού
m.rousseti@ampelokipi-menemeni.gr

Αφροδίτη Χαρίση Προϊσταμένη Τμήματος
a.charisi@ampelokipi-menemeni.gr

Αστέριος Γκούμας
a.goumas@ampelokipi-menemeni.gr

Θεόδωρος Τσιντζικλόγλου
th.tsintziloglou@ampelokipi-menemeni.gr

Γρηγόριος Ζαγόρας
g.zagoras@ampelokipi-menemeni.gr

Θεοδωρίδης Θαλής
th.theodoridis@ampelokipi-menemeni.gr

(Αρμοδιότητες σχεδιασμού και προγραμματισμού δράσεων στον τομέα του αθλητισμού)

  1. Σχεδιασμός προγραμμάτων άθλησης που καλύπτουν όλες τις ηλικίες και τις κοινωνικά ευπαθείς ομάδες, επεξεργασία και εισήγηση προτάσεων προς τη Δημοτική Αρχή για δράσεις στον τομέα του Αθλητισμού.
  2. Συντονισμός της λειτουργίας των τμημάτων του τομέα αθλητισμού για την υλοποίηση όλων των αθλητικών προγραμμάτων, δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων.
  3. Παρακολούθηση, έλεγχος και αξιολόγηση της καλής λειτουργίας των τμημάτων, σε σχέση με τις δραστηριότητες που υλοποιούν και των αποτελεσμάτων που επιτυγχάνουν.
  4. Συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς (υποβολή προτάσεων στη Γ.Γ.Α. υλοποίησης αθλητικών προγραμμάτων) για θέματα αθλητισμού και φροντίδα για τη διεξαγωγή προγραμμάτων αθλητισμού στην Α’ βάθμια και Β’ βάθμια εκπαίδευση.
  5. Αξιολόγηση της επάρκειας και αποτελεσματικότητας του ανθρώπινου δυναμικού και της υλικοτεχνικής υποδομής των τμημάτων και εισήγηση για βελτίωση της επάρκειας και της απόδοσης των ανθρώπινων και υλικών πόρων.
  6. Κατάρτιση και εισήγηση των κανονισμών λειτουργίας των αθλητικών χώρων και εγκαταστάσεων.

(Αρμοδιότητες υλοποίησης αθλητικών προγραμμάτων)

  1. Υλοποίηση αθλητικών προγραμμάτων μαζικού αθλητισμού και αθλητικών δραστηριοτήτων που καλύπτουν όλους τους πολίτες ανεξαρτήτου ηλικίας, φύλου, θρησκείας, εθνότητας με ιδιαίτερη ευαισθησία στις κοινωνικά ευπαθείς ομάδες.
  2. Συμμετοχή στο Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης των κινδύνων για την Υγεία «ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΞΙΑΔΗΣ», με την υποστήριξη προγραμμάτων άθλησης στις τοπικές αθλητικές εγκαταστάσεις, καθώς και με τη διαμόρφωση προγραμμάτων άθλησης για όλες τις ηλικιακές ομάδες του πληθυσμού.
  3. Συνεργασία με τη Γ.Γ.Α. για την υλοποίηση επιδοτούμενων προγραμμάτων.
  4. Χωροθετική κατανομή των τμημάτων των προγραμμάτων, αναλυτική σύνταξη – κατάρτιση των ωρολογίων προγραμμάτων των γυμναστών, των γυμναστηρίων και των αθλητικών δραστηριοτήτων.
  5. Συντονισμός, παρακολούθηση, έλεγχος της εφαρμογής των καθημερινών προγραμμάτων και εισήγηση για την τροποποίηση ή βελτίωση αυτών.
  6. Συγκέντρωση και έλεγχος όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών για την εγγραφή των αθλούμενων στα προγράμματα, ηλεκτρονική καταχώρηση των αιτήσεων εγγραφής ή διαγραφής μελών στα διάφορα αθλητικά προγράμματα, έκδοση των αθλητικών καρτών και τήρηση μητρώων για όλους τους αθλούμενους.
  7. Διαχείριση των αιτήσεων εγγραφής στα διάφορα αθλητικά προγράμματα και ένταξη των μελών στα τμήματα.
  8. Οργάνωση αθλητικών προγραμμάτων για τους μαθητές Α’ βάθμιας και Β’ βάθμιας εκπαίδευσης, σε συνεργασία με τους Διευθυντές και τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων των Σχολείων, μετά τη λήξη του σχολικού ωραρίου, στους χώρους των σχολείων.
  9. Εισήγηση και συνεργασία με την αρμόδια υπηρεσία διαχείρισης αθλητικών εγκαταστάσεων για την καλή κατάσταση των χώρων υποδοχής των προγραμμάτων, τη φροντίδα του εξοπλισμού και τη συντήρηση του αθλητικού υλικού.
  10. Κατάρτιση του ετήσιου προγράμματος χρήσης των αθλητικών εγκαταστάσεων σε μορφή ημερήσιου ωρολογιακού προγράμματος και εισήγηση παραχώρησης ή μη της χρήσης τους στα τμήματα αθλητισμού του Δήμου και κατόπιν αίτησης, σε άλλους φορείς (σωματεία, συλλόγους, σχολεία κ.λπ.).
  11. Εισήγηση μέτρων για την επίλυση τυχόν προβλημάτων που ανακύπτουν από τα αθλητικά σωματεία και παροχή κάθε δυνατής βοήθειας ως προς τη λειτουργία αυτών.

(Αρμοδιότητες διοργάνωσης αθλητικών γεγονότων και εκδηλώσεων)

  1. Σύνταξη προτάσεων, εισήγηση και μέριμνα για τη σωστή υλοποίηση προγραμμάτων, εκδηλώσεων, ημερίδων και αθλητικών γεγονότων.
  2. Συνεργασία με τη Γ.Γ.Α., τους Αθλητικούς Συλλόγους του Δήμου, τις Αθλητικές Ομοσπονδίες, τις τοπικές ενώσεις, τη σχολική κοινότητα, άλλους Δήμους και φορείς, για τη διοργάνωση και διεξαγωγή εκδηλώσεων (ημερίδων, συνεδρίων, επιμορφωτικών σεμιναρίων κ.λπ.) τοπικού, περιφερειακού και εθνικού χαρακτήρα.
  3. Φροντίδα για την ιατρική κάλυψη των συμμετεχόντων στις αθλητικές εκδηλώσεις.
  4. Προετοιμασία των εγκαταστάσεων και μέριμνα για την προμήθεια αθλητικού υλικού και εξοπλισμού απαραίτητου για την υλοποίηση των αθλητικών γεγονότων.
  5. Μέριμνα για την εύρεση χορηγιών και καταχωρήσεων διαφήμισης, όπου και όταν αυτό επιτρέπεται.
  6. Οργάνωση τουρνουά και επιδείξεων των αθλούμενων στα οικεία αθλητικά προγράμματα και στις αθλητικές ακαδημίες του Δήμου.
  7. Μέριμνα για την ενημέρωση και την προβολή των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται, την προώθηση των παρεχόμενων υπηρεσιών με έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό και την ενημέρωση της διαδικτυακής πύλης του Δήμου.

(Αρμοδιότητες διαχείρισης αθλητικών εγκαταστάσεων)

  1. Εισήγηση για δημιουργία νέων αθλητικών υποδομών (δημοτικά γυμναστήρια, αθλητικά κέντρα, αθλητικά πάρκα κ.α.), με την πρόβλεψη του απαιτούμενου τεχνικού εξοπλισμού.
  2. Σύνταξη προτάσεων και σχεδίων ως προς τις ανάγκες και τις προδιαγραφές των νέων ή των ήδη υφιστάμενων αθλητικών εγκαταστάσεων.
  3. Μέριμνα για τη σύνταξη Κανονισμών Λειτουργίας Αθλητικών χώρων και Εγκαταστάσεων και  παρακολούθηση της εφαρμογής τους.
  4. Μέριμνα για την εφαρμογή και την τήρηση των μέτρων για την ασφάλεια, υγιεινή και προστασία της δημόσιας υγείας στις αθλητικές εγκαταστάσεις και στις υποδομές και για τη συμμόρφωσή τους στις ισχύουσες προδιαγραφές και πρότυπα.
  5. Μέριμνα για τη φύλαξη, καθαριότητα, συντήρηση, επισκευή και ευπρεπή εμφάνιση των αθλητικών κτιρίων, των εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντος χώρου τους, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.
  6. Μέριμνα για την καταγραφή, φύλαξη, διακίνηση, συντήρηση, επισκευή και έλεγχο της καλής και ασφαλούς λειτουργίας του αθλητικού ή μη εξοπλισμού και των υλικών, καθώς και εντοπισμός τυχόν ελλείψεων, φθορών και καταστροφών αυτού.
  7. Συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου για την έκδοση των απαιτούμενων από το Νόμο αδειών λειτουργίας των Δημοτικών Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
  8. Ευθύνη για την ομαλή λειτουργία και τήρηση του ωραρίου λειτουργίας των Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
  9. Κατάρτιση του ετήσιου προγράμματος χρήσης των αθλητικών χώρων σε μορφή ημερήσιου ωρολογιακού προγράμματος και παραχώρηση ή μη της χρήσης τους στα τμήματα αθλητισμού του Δήμου και κατόπιν αιτήσεως, σε φορείς, σωματεία, συλλόγους, σχολεία κ.λπ.
  10. Μέριμνα για την εύρυθμη λειτουργία των αποκεντρωμένων μονάδων σε δημοτικές ενότητες του Δήμου.

(Αρμοδιότητες Νέας γενιάς)

  1. Σχεδιασμός, εισήγηση και μέριμνα για την εφαρμογή προγραμμάτων και δράσεων που αφορούν στη νεολαία και ενίσχυση των σχετικών συνεργασιών με άλλους Δήμους σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.
  2. Συνεργασία με οργανώσεις και άτυπες ομάδες νέων.
  3. Συμμετοχή στους σχεδιασμούς και τα προγράμματα της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς καθώς και υποστήριξη των δράσεων ευρωπαϊκών προγραμμάτων για νέους.
  4. Συνεργασία και συντονισμός με τις δημοτικές υπηρεσίες που υλοποιούν προγράμματα και δράσεις στους τομείς του πολιτισμού και του αθλητισμού, για την υλοποίηση προγραμμάτων για νέους.
  5. Λειτουργία Κέντρου Πληροφόρησης Νέων και χώρων στους οποίους θα μπορούν οι νέοι, κατά τη διάρκεια του ελεύθερου χρόνου τους, να ψυχαγωγούνται και να συζητούν.
  6. Τήρηση του μητρώου νέων και συνεργασία με το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων.
  7. Δημιουργία διαδικτυακού και έντυπου οδηγού για νέους, με θέματα που τους αφορούν (εκπαίδευση, απασχόληση, νεανική επιχειρηματικότητα, πολιτισμός, αθλητισμός, εθελοντισμός, ψυχολογική υποστήριξη κ.λπ.).

(Αρμοδιότητες γραμματειακής – διοικητικής υποστήρι­ξης)

  1. Ασκεί τη γραμματειακή υποστήριξη ολόκληρης της Διεύθυνσης Αθλητισμού – Πολιτισμού και των τμημάτων αυτής.
  2. Τηρεί το πρωτόκολλο, διεκπεραιώνει, αρχειοθετεί την αλληλογραφία και την διακινεί εντός της Διεύθυνσης.
  3. Επιδίδει στους εργαζόμενους της Διεύθυνσης τα πάσης φύσεως έγγραφα που τους αφορούν.
  4. Μεριμνά για τα παραστατικά στοιχεία εργασίας του προσωπικού, τα οποία στέλνει στο γραφείο Ανθρώπινου Δυναμικού του Δήμου, για τις περαιτέρω διαδικασίες ελέγχου, μισθοδοσίας κ.λπ.
  5. Υποστηρίζει διοικητικά και γραμματειακά τις επιτροπές που επιλαμβάνονται θέματα αντίστοιχα των αρμοδιοτήτων της.
  6. Διατηρεί το αρχείο των αποφάσεων των συλλογικών οργάνων του Δήμου που αφορούν στην ίδια Διεύθυνση και τις διακινεί όπου απαιτείται.
  7. Καταρτίζει και μεριμνά για την εφαρμογή προγραμ­μάτων εκπαίδευσης του προσωπικού της Διεύθυνσης.
  8. Μεριμνά για την κατάρτιση προδιαγραφών των προς προμήθεια υλικών και προς ανάθεση υπηρεσιών, που αφορούν στην ίδια τη Διεύθυνση.
  9. Μεριμνά για τη φύλαξη, την ασφάλεια και την καθαριότητα του συ­νόλου των εγκαταστάσεων της Διεύθυνσης.
  10. Μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών χαρακτηρισμού υλικών/εξοπλισμού της Διεύθυνσης ως αχρήστων ή ως υλικών που πλεονάζουν και τηρεί τις διαδικασίες καταστροφής, απομάκρυνσης ή εκποίησης ή ανακύκλωσης  των υλικών αυτών
  11. Αναρτά στην ιστοσελίδα του Δήμου εκδηλώσεις, δελτία τύπου, ανακοινώσεις, αποφάσεις συλλογικών και μη οργάνων, που άπτονται των αρμοδιοτήτων της οικείας Διεύθυνσης, όπως αυτές αποτυπώνονται στον ισχύοντα Ο.Ε.Υ., με την υποστήριξη του Γραφείου Τεχνολογιών, Πληροφορικής & Επικοινωνιών του Αυτοτελούς Τμήματος Ανάπτυξης – Προγραμματισμού – Οργάνωσης & Πληροφορικής. Επίσης, παραλαμβάνει, μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ιστοσελίδας του Δήμου μας (e-services) και διεκπεραιώνει αιτήσεις χρηστών που έχουν ταυτοποιηθεί μέσω κωδικών taxis net, και οι οποίες (αιτήσεις) αφορούν στις αρμοδιότητες της οικείας Διεύθυνσης.
  12. Μεριμνά για την ετοιμασία των περιοδικών οικο­νομικών αναφορών που σχετίζονται με την πρόοδο των προγραμμάτων και έργων που υλοποιεί.